הסוף לפרסומי בחירות ברשתות החברתיות?

האם אחרי 3 מערכות בחירות עמוסות קמפיינים, נזכה בפעם הבאה לשקט ברשתות החברתיות?

מבקרי רשתות החברתיות טוענים שוב ושוב כי רשתות אלו משמשות להפצת מידע פוליטי מוטעה באופן מקוון.
כעת לאור הדיון הנרחב ברשת, החליטה חברת פייסבוק לשלב פיתרון חדש משלה לנושא: אפשרות להסתיר מודעות פוליטיות שהם לא אוהבים.

פייסבוק הודיעה על אפשרות זו כחלק מקמפיין חדש של בחירות ארה"ב 2020. החברה השיקה לבחירות "מרכז מידע" חדש אשר יגלה למשתמשים היכן ניתן להצביע, לקבל התראות.

מור בסן

כתב טכנולוגיה, מחשבים, וסייבר

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת וואטסאפ או טלגרם שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.